Kosekveld hos Penda…

… en jentegjeng av rare dimensjoner!

For en merkelig men allikevel fantastisk gjeng vi er da jenter! Jeg lovet å skrive om dere, men det er på ingen måte derfor jeg skriver om dere. Det ville jeg gjort uansett! Etter en så flott kveld er det umulig å la være.

I går var det jentegjengen fra Lundehaugen som var samlet; Penda, Kamilla, Liz Elin, Miriam, Marie, Mari og meg selv. Hege og Benedicte manglet, men det ble en storslagen kveld allikevel! Det fantastiske med denne gjengen er at vi er like gode venner hver gang vi møtes. Åpenheten er på høyt plan. Det er ikke mange jeg tørr å fise sammen med! Samtaleemnene varierer fra seriøse moralske dilemmaer til teite samtaler om utringning og dårlige dramaforestillinger vi lagde på VGS.

Jeg håper virkelig vi får til både turen til London og turen til Voss! Drømmen om gården vår sammen med ca hele klassen er nesten ikke umulig med denne gjengen her. For en gjeng! Guri dere er flotte altså!

Penda! Fantastisk at du tok initiativet til denne kvelden! Supert! Du er en vanvittig god venn slv om det kan gå et år mellom hver gang vi møtes! Marie! Jeg digger å være med deg! Jeg ler så jeg gråter. Du er en sann gledesspreder. Kamilla! Du elsker havet og du elsker vennene dine. Kjærligheten stråler fra deg! Miriam! Du blir ofte nevnt på bloggen min, og det er det en grunn til. Jeg digger deg! Jeg elsker deg, uansett! Mari! Takk for at du koser med leggene mine og stoler på meg. Takk for at du alltid husker meg og tar vare på meg. Jeg gleder meg til å besøke deg i Lillehammer! Du er en sann god venn selv om du raper og fiser! Liz Elin! For ei dame! Noen ganger sender du kanskje stygge blikk, men det er ikke bevisst, for du er ei super dame! Du er glad i de rundt deg, og er flink til å vise at du setter pris på folk! PS: Takk for dansen på torsdag 😛

«Da vi var unge, så vi på venner som noe selvsagt. Da vi ble eldre, vet vi hva det betyr å ha dem.»

Edvard Grieg

Legg igjen en kommentar